Evde dövme silmek için yöntemler

Ekim 1, 2019 Kapalı ile admin

Dövme, insanlar arasında en sevilen sanatlardan biridir. İnsanların vücudunun herhangi bir yerinde dövme yapabileceği için hiçbir kuralı yoktur.

Dövmenin acıya neden olduğu gerçeğinin yanı sıra, hepsi bu cilt bezemesini tercih ediyor.

Bazen insanlar aceleyle ciltlerinde bir dövme yapmaya karar verirler, ancak daha sonraları rahatsız edici olabilir. Bununla birlikte, bir çok tıbbi seçenek (lazer, kriyoşirürji, dermabrazyon veya yoğun nabız ışık tedavisi) ve ev ilaçları, dövmenin giderilmesine yönelik ancak çok pahalıdır.

İyi haber, eşit derecede etkili olan bazı ev ilaçları mevcut olmasıdır. Pulse.com.gh size evde yapabileceğiniz 5 doğal dövme temizleme ilacı sunuyor.

1. Aloe Vera

Birçok cilt bakımında ve kozmetik ürünlerinde kullanılır. Paederia Tomentosa ve E vitamininin yanı sıra dövmelerde de uygulanabilir. Uzun süre kullanmayan taze dövmeler için uygundur. Ayrıca, bakım ve cilt güzelleştirme için erişilebilir. Mürekkebin cilde tipik kalmasını sağlar.

2. Tuz

Tuz aşındırıcı bir malzemedir. Tuzda bulunan sodyum ve klor maddesi dövmeden kalıcı olarak kurtulmaya yardımcı olur. Cilde derinden nüfuz eder ve mürekkebin yapısını bozar.

Tuza biraz su ekleyin ve içine bir sünger ıslatın. Şimdi, bu süngeri dövmenin üzerine 30 dakika ila bir saat sürtün. Cildi ılık suyla temizleyin. Tuz kullanmak, dövmeleri evde ılımlılaştırmak için ucuz ama etkili bir yöntemdir.

3. Bal

Bal, özellikle açık renkli ve küçük dövmeler için, evdeki dövmeyi kaldırmanın etkili bir doğal yoludur. 2 çorba kaşığı karıştırın. aloe vera suyunun her biri, yoğurt, tuz, aloe vera suyundan ve baldan elde edene kadar kalın bir hamur elde edin. Şimdi, dövme cildinin üzerine hafifçe sürün ve kremayı yarım saat sonra ılık suyla yıkayın.

4. Kum tozu ve taşlama taşları

Evde kullanılan ilaçlar için, dövmeleri kalıcı olarak daha etkin bir şekilde atmak için kum tozu ve taşlama taşları kullanılır. Dövme mürekkebi ile bağlantılı cilt hücresini ayırır.

İyice karıştırın ve kalın bir macun yapmak için aloe vera jel ekleyin. Sonra bu karışımı hafifçe dövmelerinize sürün ve silin. Düzenli bir işlem dövmeyi kalıcı olarak ortadan kaldırabilir.

5. Limon

Limon kullanımı, dövmeleri çıkarmak veya hafifletmek için en iyi yöntem olarak bilinir. İçinde bulunan doğal asitler nedeniyle doğal bir ağartma maddesidir. Doğal deterjanları mürekkebi siler.

Cilt için güvenlidir ve ayrıca cilt hücrelerinin dinlenmesini teşvik eder ve sağlıklı ve pürüzsüz bir yüzey sağlar. Tuzlu limon suyu kullanın. Mürekkebin rengini solar ve cildin üst veya renk katmanlarını kaldırır.